Nyårsafton

Close your eyes
The dark outside can't hurt you
And I will never desert your bedside
So close them tight
The stars are so glad that they've found you
And on the blankets that surround you
They shine their light
They shine their light
Rest your head and I will be watching from the doorway
As you slip into a perfect, peaceful sleep
And morning will come in all its simple glory
And you will find the light
And I will be there
Standing in your shadow
Knowing that you once were mine
All mine
My baby
My baby
My girl
My baby


Saknar dig i natt, så hela kroppen värker. Jag är inte dum, utan jag vet att det förmodligen bara är en sorts besatthet det är frågan om. Att det kanske inte är dig personligen, utan själva situationen i sig som jag saknar. Visst är det så. Med största sannolikhet.
 Men vad gör det för skillnad?
Det gör ont ändå.
Jag har ingen framtid, det vet jag. Hur skulle jag klara mig själv i livet, utan dig?
Jag tycker det är jobbigt att köpa refill-kort till mobilen. Men med dig kunde jag slappna av. När demonerna var på ingång borrade jag in huvudet mot dig och kände din kärlek. Du älskade mig och inget annat spelade någon roll, inget!
Jag ska skära upp mig i kväll. Jag är ett psykfall, det är min trygghet nu. Jag är ett psykfall och inget annat spelar någon roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback